Benieuwd welke resultaten we hebben geboekt bij het verbeteren van de online vindbaarheid?
Bekijk dan onze case van ADS Milieutechniek! Hierbij hebben we de online vindbaarheid in een korte periode omhoog getilt!
Bekijk dan onze case van ADS Milieutechniek! Hierbij hebben we de online vindbaarheid in een korte periode omhoog getilt!
Bekijk dan onze case van ADS Milieutechniek! Hierbij hebben we de online vindbaarheid in een korte periode omhoog getilt!
Het verbeteren van je online vindbaarheid is op veel manieren te behalen. Je kunt ook nog specifiek de vindbaarheid verbeteren van je onderneming lokaal door meer focus te leggen op je Google Mijn Bedrijf pagina of de focus leggen op èèn specifiek zoekwoord.
Wij horen graag wat nou ècht belangrijk is voor jouw onderneming. Door te luisteren naar jouw wensen en ideeën wordt het voor ons veel duidelijker waar we op moeten focussen.
Voor een optimale uitkomst is het van belang dat alles eromheen natuurlijk ook klopt. Denk hierbij aan een doordachte website met sterke teksten en een goede menustructuur. Hierbij ontzorgen wij je ook graag!
We bekijken de website van top tot teen op gebreken. Soms kunnen de gebreken invloed hebben op de vindbaarheid van je website.
We zoeken kansen in de keywords waarop je gezocht wilt worden. Misschien werken synoniemen beter of is de CPC (Cost-Per-Click) daarbij lager bijvoorbeeld.
We duiken in de concurrenten. Hierbij kijken we naar hoe die bezoekers krijgen en via welke keywords.
We gaan links verzamelen voor je website. Hoe meer websites linken naar jouw website hoe hoger Google je zet, mits dit goed gebeurd!
We schrijven teksten waarmee we focussen op keywords met potentie. Zo trek je meer bezoekers en kan beoordeelt Google je website beter.
We leggen je haarfijn uit wat we gaan doen, hoe iets werkt en we beantwoorden al je vragen!
Wij staan achter het spreekwoord "hoe meer zielen hoe meer vreugde". Wat voor ons betekent dat je samen veel verder komt dan in je eentje. Dit betekent dat we samen jouw vindbaarheid gaan verbeteren! We verwachten feedback en vragen zodat alles voor jou duidelijk is!
Doordat wij het werk verdelen in verschillende fases blijft alles overzichtelijk voor beide partijen. Hieronder de fases:
1. Kennismaking.
We ontmoeten elkaar en bespreken jouw wensen en ideeën. Hieruit blijkt wat er belangrijk is voor jou en je onderneming. We bespreken de keywords die van belang zijn voor jou, bekijken je concurrenten en je huidige positie in Google.
2. Werk aan de winkel.
Met alle opgenomen informatie gaan wij aan de slag. We bekijken waar de kansen liggen met een zoekwoordenanalyse. Daarnaast kijken we wat concurrenten goed doen en doorlopen we alle teksten op de website.
3. Tussentijds contact moment.
We houden even een Teams meeting of bellen. Hierin bespreken we even wat we waar hebben genomen, wat we allemaal al hebben uitgevoerd en wat we nog gaan doen.
4. Resultaten boeken.
Na verloop van tijd worden er resultaten geboekt. Het schrijven van sterke teksten, inspelen op zoekwoorden werpt zijn vruchten af! We verwerken alle resultaten in de sheets.
5. Presenteren & voortgang.
We komen samen en laten zien welke resultaten we hebben geboekt. Vanuit hier geven we aan waar nog winst te behalen valt, wat er heel goed is gegaan en horen we graag jouw feedback op wat jouw bevindingen zijn.
Laten we elkaar ontmoeten en samen kijken wat voor kansen er zijn om meer vindbaarheid te creëren!
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart